გაკვეთილის მთავარი თემა
|
ნიკოლოზ ბარათაშვილი“მერანი“
|
სწავლების საფეხური
|
საშუალო
|
მოსწავლთა პროფილი
|
10 მოსწავლე.სსსმ მოსწავლე არ მყავს.
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა
|
მოსწავლეები გაანალიზებენ იმას, რომ ანტიკური პერიოდიდან დღემდე სწრაფვა თავისუფლებისაკენ განუზომლად მნიშვნელოვანია.ეს არის ამბოხი ადამიანის სულისა ,რომელიც ეკვეთება თავის ბედისწერას იმ იმედით,რომ მისი ბრძოლა შემდეგში მოძმეს სავალ გზას გაუადვილებს.
|
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
|
მოსწავლეებმა შეძლონ პოეტის სათქმელის ამოცნობა.მისი პოზიციის განსაზღვრა,განზოგადება იმისა,რომ მიუხედავად ეპოქისა ადამიანი შეურიგებელია თავის ბედისწერასთან,თავისუფალი და თავგანწირულია.
ესგ-სთან შესაბამისობა-მოსწავლემ შეძლოს ტექსტში ასახული სხვადასხვა ფასეულობისა და შეხედულების ერთმანეთთან შედარება,ნაწარმოების მხატვრული ანალიზი და განხილვა,თავისი სამოქალაქო პოზიციის გამოხატვა მოცემულ საკითხთან მიმართებაში.
|
წინასწარი ცოდნა
|
მოსწავლეებს შესწავლილი აქვთ პოეტის ბიოგრაფია და რამდენიმე ლექსი,შეუძლიათ მათი შეფასება-გაანალიზება.
|
შეფასების საგნები და პროცედურები
|
მოსწავლეები შეფასდებიან წინასწარ შემუშავებული რუბრიკით.
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსი
|
დაფა,ცარცი,ბარათები,კომპიუტერი.პროექტორი,მარკერი,სახელმძღვანელო.
|
გაკვეთილის მსვლელობა /საკლასო მენეჯმენტი
|
საორგანიზაციო საკითხები - 2 წთ.
A-ფაზა
აქტივობა 1-გონებრივი იერიშით მასწავლებელი ეცნობა დავალების შესრულების ხარისხს.
აქტივობა 2-დაფაზე დადებს
სურათს რაშზე ამხედრებული მხედრისა.მოსწავლეების დახმარებით იაზრებენ მის შინაარსობლივ დატვირთვას.
აქტივობა 3-ახალი მასალის სიღრმისეულად გასააზრებლად მასწავლებელი ატარებს მინი ლექციას,ესაუბრება მოსწავლეებს იმ საკითხებზე,რომლებსაც უნებურად გვერდი აუარეს ან ვერ ჩაწვდნენ.
აქტივობა 4-მასწავლებელი ბარათების გამოყენებით ყოფს მოსწავლეებს ორ ჯგუფად,დაურიგებს ბარათებს,რომელზეც დაწერილი იქნება ადამ მიცკევიჩის “ფარისი-”ისა ერთის მხრივ და “მერანი”-ს ფრაგმენტები მერე ნხრივ.თხოვს მათ,მოძებნონ მსგავსება - განსხვავება მათ შორის.
აქტივობა5-მოსწავლეები აკეთებენ პრეზენტაციას.
|
c-ფაზა-შეფასება. პასუების შესაბამისად მასწავლებელი გაკვეთილის მსვლელობისას მოსწავლეებს აძლევს განმავითარებელ შეფასებას.გაკვეთილის ბოლოს აძლევს საშინაო დავალებას და 3-4 მოსწავლეს აფასებს შეფასების რუბრიკების მიხედვი.
|
Tuesday, June 27, 2017
ნიკოლოზ ბარათაშვილი "მერანი"
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment